Fredag....

Då var det Fredag igen.... Fy va tiden springer iväg....=)

Idag har jag förberett maten som vi ska ha idag, busat lite med Robin och sovit en stund... *Skönt*
Det blev inget med att gå till lekan med Minja, Mian och Linda idag så när Robin hade ätit gröt så tog vi på oss och promenerade en liten runda först och sen gick vi bort till lekan och gungade ett tag... =) Han bara satt och njöt i den gungan i säkert en kvart....=)

Sist jag var på Ullared kollade jag efter en hoppegunga till Robin men dom var slut, tror ni att jag blev förbannad eller?? EH JA!!!!=)
Men min kompis Becca e uppe på Ullared just nu och hon har handlat en till honom....=) *ÄNGEL*

Ikväll bär det av till Becca och knudan, Jimmy ska spackla och tapetsera hos dom så det blir dit en ruda ikväll och sen en runda imorron förmiddag....=) Kul för att det var ganska längesen som vi träffade dom....=)

Nä nu ska jag gå ut och röka en cigg innan "nisse" vaknar från sin eftermiddagslur....=)

Ha det gott, gott folk...=)

Kommentarer
Postat av: emma fritz

hejsna hoppas allt e bra me er hörde robin e lite sjuker hoppas han e bra snart kanske ni kan komma ut någon helgn hitt .. eller ni e rädda för landet nu när ni e stadsbora hihihi kram emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0