Gårdagen....

Jaha då var det torsdag....

Jag får väl berätta lite om gårdagen som var:

Jag var på BVC med Robin och vi fick reda på provsvaren som dom tog förra veckan...
Han har något som heter pneumokocer.... Han e nog på bättringsväg men försvinner det inte efter helgen så ska jag ringa BVC igen... Sen när vi kom hem så kom Fliis på en kopp kaffe....=)

PÅ kvällen körde jag en runda till Linda så vi fick vår lilla egentid....=)
Det var lika mysigt som förra gången...=)

Idag ska jag till jobb en runda och titta på det nya schemat som chefen har satt ihop tills jag ska börja jobba igen...=)
Sen blir det väl ut i trädgården en liten runda..... Ikväll ska vi till Andy Och Maria, skoj för det var ganska längesen som vi träffade dom....=)
Jag tror inte att vi har träffat dom sen dopet och bröllopet....=(
Skärpning på oss....=)

Nä nu ska jag äta lite frukost tänkte jag....=)

Ha det gott, gott folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0