Helgen som varit....=)

Hello....=)

Då har hela denna helgen också bara flugit iväg fort som tusan....
I fredgas var vi hemma hos becca på kvällen och sen åkte vi hem och la oss...=)
I lördags käkade vi först frukost med Fliis och sen åkte vi till Becca igen....=)
Sen när vi var hemma så var det dags och gå in till min moster och hjälpa henne att fixa till sig litta, dom skulle på 25 års jubileum på min morborors jobb så hon ville vara lite fin....=)
Sen gick jag in och hämtade in Fliis hund så hon fick busa av sig hos oss ett tag...=) *sötaste vovven*
Sen var det bara att nanna kudden igen...=)

Igår kom svärföräldrarna och det var super kul....=)
Dom hjälpte oss massa i Trädgården.... =)
Vad skule vi gjort utan dom....=)Sen kom en av grannarna in och frågade om vi ville ha en gungställning till Robin och det ville vi ju naturligtvis....=)
Så jag och svärmor traskade in och hämtade den...=) Vi slet som djur för att få in den till oss men det gick....=)
Jag klippte vår häck mellan oss och grannen.... Tungt men skit kul....=) Kände mig ganska duktigt faktiskt... *Klapp på huvudet*

Idag bär det av till City gross med min mamma, vi ska köpa gunga till Robin....=)

Nu Ringde L så nu har jag inte tid mer....

Ha det gott, gott folk.

Kommentarer
Postat av: Linda

Inget illa ment, men det blev skitjobbigt att läsa här när du ändrade till den färgen. =S

Du är flitig och står i. =)

2009-05-11 @ 10:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0