Hello...

Detta e min första blogg....=)
Kul... Tycker jag ialla fall...=)
Jag var ju tvungen att skaffa en blogg jag meeee så att Linda kan gå in o snoka på min som jag gör med hennes....=)
Så nu kan du sluta tjata vännen min....=) HMMMM, jag kom just på att du får alltid som du vill.... *blink blink*

Idag har bara varit en skrikedag för Robin men men det e säkert inte den sista sån dagen han kommer att ha i sitt liv...=)
Smällar man får ta när man skaffar barn....=)
Har varit på jobb en runda idag och sen fick man gå hem o göra middag till mannen... Han behöver ju mat han med....=)
Min moster var här inne ett tag på en kopp kaffe och visade sina nya fina kläder som hon hade köpt idag.

Nu sover lille man och jag har precis flabbat med Linda i teleluren....=)
Nä nu ska jag nog ta o hoppa i bingen innan Robin får en skrikattack till....=)

Ha det gott folk...=)

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: L

Den där Linda verkar vara en bra kompis. ;-)

2009-05-07 @ 09:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0