Lördag kväll....=)

Idag har det mest varit lugnt....=)

Trädgården, bakat lite, handlat och sen nu ikväll har vi varit på kalilas och firat Minjisen....=)
Det var super mysigt....=)
Mat och dryck och bästaste vännerna som finns....=)
Sen gick vi hem så jag fick gjort potatissallad inför imorron när svärisarna kommer....=)

Imorron kommer som sagt svärisarna och detblir nog en sväng till väla med svärmor och Jimmy och Börje skulle nog gräva tror jag....=)

Nä nu ska jag se melodifestivalen och smaska i mig lite godis....=)
Jag fick skrivit lite idag ialla fall....=)

Natti Natti....

Kommentarer
Postat av: emma

hejsna hej du får uppdatera lite mera så man har me er när man inte träffas så ofta hhi hoppas allt e bra me lille man ida kramemma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0