Måndag kväll....

Nu har ju även Måndagen gått....=) Snart helg igen.....=)
Idag har jag varit på City Gross med min mammi och handlat gunga till lilleman....=)
Han älskar den...=)
Jag och Fliis satte upp den innan och sen gungade han i 15 minuter kanske om inte mer...=)
Han riktigt satt och njöt i den....=)
Det var inga pengar bortkastade....=)

Sen fixade jag till överdraget till poolen....Vissa av dom som man knyter fast det med var sönder så jag fick göra egna....=) Fixar vevvan på G....=)
Lyckades luka lite i rabatten, fixat middag, diskat, sått lite gräs och vattnat överallt....=)
Faaaan va man känner sig flitig....=)
Det e ju nästan så att man kan kalla mig för flitiga Lisa....=) HIHI

Linda.... E det bättre med denna designen då??=)

Jimmy har bara spelat fotboll idag, och dom förlorade precis som vanligt... Så e det väl när gubbar spelar fotboll....=)

Tänkte höra med Linda om hon vill komma över på en kopp kaffe imorron...=)
Hon kan få en bit sockerkaka om hon vill....=)
Men jag får väl ringa henne imorron bitti....

Nä nu ska jag ut och röka och sen sussa kudden om min son tillåter det...=)

Natti Natti...


Kommentarer
Postat av: emma

hej va du e duktig lika duktig som ja hhih hoppas allt e bra me er sk ani hitta på i helgen kram emm a

fundera på komma in vill ju träffa er så då får väl vi komma in inget illa menat men du kan väl skriva om ni ska hitta på något kram emma

2009-05-12 @ 09:03:34
Postat av: Linda

Mycket bättre!! Tummen upp

Ses sen då. =) Kramis

2009-05-12 @ 09:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0