Onsdag...=)

Jaha då var det onsdag....=)
Vad händer då idag??

Jo Robin ska till sin moster och kusinerna vid 10...=) Då ska jag koka mig en kopp kaffe och se våra bästa år i lugn o ro...=)
Sen ska jag duscha så länge jag känner för det....=)
Sen kl 14 ska jag träffa min chef nere i stan för ett  lönesamtal, sen blir det hem och sen sticker jag och Jimmy iväg till City Gross här inne i stan och handlar blöjor och sådant till Robin för barnbidraget...=)
Det e ju trots allt hans pengar....=)

Sen ikväll kommer min syster och lämnar lilleman igen...=)
Då blir det väl lite fika kan jag tänka mig....=)

Nä nu ska jag käka lite frukost och sen packa till Robin, även om det bara e för dagen som han ska vara borta så e det ändå massa saker som han ska ha med sig....=)

Men ni får ha en riktit bra dag...=)

Ha det gott, gott folk...

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjingeling hej hej.. Va nice att det gick bra idag. =) Synd att du ska börja jobba så snart. Inte jättesnart, men tiden går ju så fort. Nu måste vi passa på att träffas så mycket vi bara kan. =)

2009-05-20 @ 20:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0