Tjohej....=)

Jag hann ju inte blogga igår så jag får göra det idag istället....=)

Igår gick jag hem till Linda och tog en kopp kaffe och sen gick vi upp till dagis och hämtade hem födelsedagsgrisen Minja....=)
Sedan bar det av hem till mig där vi fikade och sen fick Minja en hoppeboll i present av oss....=)
Hon vågade först inte hoppa på den men sen när hon väl hade fått in rutinerna så slutade hon inte hoppa igen och hon bara skrattade och skrattade.....=)
Du e för go vevves minjisen....=)

Sen när dom hade gått så gungade Robin lite på sin nyinköpta älskade gunga....=)
Jag tror att han tänker " Gud nåde den som tar min favvis grej från mig...=) "
Sen kom Jimmy hem och då gjorde han maten och sen efter att vi ätit så kom moster och morbror och ville se när Robin gungade, sen tog vi en kopp kaffe på det...=)
Sen kom Magnus och lämnade Emil...

Nä nu så ska jag ut o röka.... Lilleman vaknar nog snart....=)

Ha det gott, gott folk...

Kommentarer
Postat av: emma

hihihi va roligt han älskar gungan hur går det me hoppa gungan du köpte på ullared

kram

2009-05-13 @ 09:03:44
Postat av: Linda

Minja sprang och gratta mig hela kvällen igår. Tyckte det var kul. TACK FÖR BOLLEN. =)Nu kan hon hoppa omkring..

2009-05-13 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0