Torsdag kväll....=)

Idag har det varit trädgården....=)
Svärisarna var här och hjälpte, hmmmm kom på att jag har skrivit det ganska många gånger nu så det låter som att vi inte kan själva men så e inte fallet....=)
Vi kan alldeles utmärkt själv men dom vill komma in och hjälpa, dom bor i lägenhet med en liten täppa och e vana vid lite mer trägårdsarbete än vad dom har just nu så därför kommer dom in och hjälper....=)

Robin e sjuk igen...=(
Jag vet inte om det e som han har pneumokor kvar eller om det bara e vanlig förkylning....=(
Detta e ju trots allt hans 3 förkylning på lite mer än 1 månad... E inte det lite väl mycket för en 7 månader bebis??
Ska ringa till BVC imorgon och hoppas på at dom har öppet, men det borde dom väl ha eftersom det e en vanlig dag igen????

Var en snabb runda hos Linda i förmiddags.... Det var mysigt dom 2 minuterna jag stannade.... Bara synd att jag inte kunde stanna längre....=)
Aja det tar vi igen snart en dag igen, eller hur vännen min??=)

Nu ligger jag ner bäddad i sängen och kollar datan och Jimmy ligger bredvid mig och kollar på Indiana Jones 3....=)
Och lille fisen sover i sitt rum....=)

Nä om man skulle ut och ta sista ciggen för ikväll och sen sussa kudden litta...=)

Ha det gott, gott folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0